ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ З НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ І КЕРУВАННЯ ЕМОЦІЙНИМ СТАНОМ ТА РІВНЕМ СТРЕСУ В УМОВАХ ВІЙНИ

Ізраїльська коаліція з питань травми для мене це - організація з потужним багажем знань та досвіду щодо дій в кризових ситуаціях та готовністю ділитися цими знаннями та досвідом.

Спікер: Анна КУЧЕРОВ - викладачка, експертка ITC по роботі з системою освіти. «Анно, щиро дякую Вам за Вашу компетентність, за важливі та актуальні знання, за потужну психологічну підтримку та посил людяності і гуманності.

Однозначно, я завершую навчання іншою людиною - менш тривожною, більш впевненою та врівноваженою, адже я маю знання - алгоритми дій. Я обізнана, а значить я - захищена. І в стресовій ситуації, я впевнена, що не розгублюся! Дякую за можливість навчатися в ICT. Окремо дякую за щасливі дні нашої сімʼї - дні кайфу. До списку своїх професійних досягнень Ви впевнено можете дописати: “Змінила на краще життя ще однієї української родини” .

Неймовірно шкода, що в цьому прекрасному світі є місце для воєн та геноциду, для вбивць та терористів, для горя та розпачу. Проте Ви навчаєте справлятись зі своїми емоціями та страхами в найскладніших життєвих ситуаціях. Щиро радію співдружності, співпраці України та Ізраїлю. Ми єдині в своїх прагненнях миру.»

Повну версію фідбеку можна переглянути тут 

Щиро бажаю Вам (і нам) перемоги і миру. І щастя, і любові!

Окрема поляка Алексу Гершанову - психотерапевту, директору освітніх програм ITC - за сприяння в проведенні навчання, за співпрацю з Україною, за книгу “Той, хто йде з тобою шляхом” та за українську за рік!


 

Коментарі

Популярні публікації